سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش صرافی والکس

در آموزش والکس با نحوه کار با صرافی ارز دیجیتال والکس Wallex، آشنا می شویم. والکس یک صرافی قابل اطمینان ایرانی برای انجام فعالیت هایی در حوزه معاملات و ارسال و دریافت بیت کوین و برخی از آلتکوین­ها می ­باشد. این امکان برای کاربران فراهم شده که به راحتی از مشترکین این صرافی گردند، کافی است سایت آن را باز کرده و معامله در آن را آغاز کنید.

گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف ودانشگاه تهران، تیم توسعه و پشتیبانی صرافی والکس را تشکیل داده اند. اعضای این تیم دارای درجات علمی و توانایی های اجرایی بالا در زمینه های مختلف از جمله تولید برنامه های نرم افزاری، مدیریت و امور مالی هستند.

افراد تیم صرافی والکس در چند سال گذشته، از فعّالان زمینه های خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بوده اند. هدف این تیم از توسعه صرافی والکس، تاسیس پلتفرم ایمن و حرفه ای برای معاملات خریداری و فروش ارز های دیجیتال در ایران بوده است. رابط کاربری این سامانه به گونه ای طراحی شده که آموزش والکس برای کاربران ایرانی بسیار ساده و قابل فهم باشد.

از آنجا که در شرایط حاضر، کاربران ایرانی برای دستیابی به پلتفرم های صرافی های خارجی با مشکلاتی مواجه هستند. همچنین در گذشته، برخی از افراد و سامانه هایی که فقط به دنبال سود بوده اند، دست به انجام معاملات غیر منصفانه با کاربران نموده اند. بنابراین، تیم صرافی والکس تصمیم گرفتند تا سامانه ای منصف و قابل اطمینان را برای معاملات ارز های دیجیتال ایجاد کنند.
آموزش والکس شما را با پلتفرم معاملاتی صرافی ارز دیجیتال والکس، آشنا می سازد که سرویس هایی جهت معاملات رمزارز به معامله گران سطح متوسط تا ماهر، ارائه می­نماید. تعداد معاملات این صرافی تا تاریخ 21 شهریور 1399، 677240 و تعداد کاربران به 105466 نفر بوده است.

البته سایت های مشابه دیگری نیز در این زمینه فعال هستند که شما می توانید لیست کامل این قبیل سایت ها را در بخش آموزش ارز دیجیتال در ایران مشاهده کنید..

صرافی ارز دیجیتال والکس دارای چه مشخصات و قابلیت هایی می باشد؟

جهت پیگیری روند آموزش والکس، در ادامه تعدادی از قابلیت های پیشرفته و مشخصات ویژه صرافی والکس آمده است:

  • این پلتفرم دارای نمودارهای شمعدانی ژاپنی یا کندل استیک است که امکان آنالیز و تحلیل نمودارهای قیمت را فراهم کرده است. کاربران ماهر قادرند برای معاملات ارزهای دیجیتال، ابزارهای این نمودارها را به کار برند.
  • کاربران مشترک در صرافی والکس، امکان استفاده از کیف پول های ذخیره سازی سرد یا سخت افزاری را دارند. سپرده گذاری و انجام معاملات به روش Cold-Storage، از انواع ذخیره سازی ایمن هستند.
  • صرافی ارز دیجیتال والکس تاکنون به غیر از بیت کوین از چند آلتکوین دیگر یعنی اتریوم، بیت کوین کش، تتر، دَش و لایت کوین پشتیبانی می نماید.
  • تیم فنی خدمات پشتیبانی صرافی به صورت 24 ساعته و آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران در اسرع وقت می باشند.

آیا صرافی ارز دیجیتال والکس از امنیت قابل قبولی برخوردار است؟

یکی از موارد مهم در آموزش والکس آن است که با نحوه ایمن سازی این صرافی آشنا شویم. اولین هدف توسعه صرافی ارز دیجیتال والکس، فراهم آوری محیطی با امنیت کامل برای ذخیره سازی سپرده های مشتریان و به انجام رساندن معاملات و خرید و فروش های ارز دیجیتال بوده است. کارشناسان حوزه ایمن سازی سایبری در کنار تیم توسعه در این امر کوشا بوده اند.
موضوع ایمنی در صرافی به منظور ارتقاء کیفیت کارآیی امکانات این پلتفرم همواره از مهمترین دغدغه های صرافی ارز دیجیتال والکس بوده است. در ادامه این موارد امنیتی توضیح داده می شود:

  • به منظور از بین بردن امکان سرقت اطلاعات از پروتکل‌های SSL استفاده شده است. نقل و انتقال تمامی داده ها میان کاربران و پلتفرم این صرافی توسط این پروتکل رمزنگاری می‌ شود.
  • این صرافی دارای سرورهای اختصاصی است که دارای فایروال ­های چندسطحی هم نرم افزاری و هم سخت افزاری می باشد. با استفاده از این ابزار، کلیه داده ها ی پلتفرم محافظت شده و جلوی نفوذ امنیتی را می گیرد.
  • کلیه اطلاعات با اهمیت و اکانت های کاربران، به روش کد گذاری ذخیره می‌ گردند. در صورت احتمال نفوذ امنیتی به سرور، دستیابی به این اطلاعات به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.
  • در آموزش والکس باید توجه داشته باشید که پشتیبان گیری یکی دیگر از امکانات امنیتی است که برای حفاظت از داده های مهم کاربران، اعمال می گردد. به طور مرتب از کلیه داده های موجود در سامانه صرافی ارز دیجیتال والکس بک آپ گیری انجام می گردد، بنابراین امکان آسیب به اطلاعات صفر خواهد شد.
  • امکان تایید شناسه دو فاکتوری یا 2FA در همه لایه های دستیابی به کار می رود. در موارد با اهمیت پلتفرم مانند ورود به سامانه، برداشت پول از وَلت و عوض کردن گذرواژه، شناسه دو فاکتوری به کار می­رود.
  • تمامی موارد اطلاع رسانی به مشترکین، تنها از طریق ارسال پیام به ایمیل و یا شماره موبایل ثبت شده در سیستم انجام می­شود. به همین دلیل دسترسی بدون مجوز به اکانت کاربری مشتریان صرافی ارز دیجیتال والکس ممکن نخواهد بود.

کیف پول مخصوص مشتریان در صرافی والکس کدام است؟

یکی از مراحل آموزش والکس، آموزش کار با کیف پول والکس است. هر مشترک در صرافی والکس صاحب یک ولت اختصاصی خواهد شد. به همین دلیل مشتریان مطمئن خواهند بود که دارایی های دیجیتال آنها محفوظ خواهد بود. هر کدام از ولت های والکس، برای هر ارز دیجیتال یک آدرس اختصاصی دارند.
مشتریان صرافی والکس قادر خواهند بود که تمامی دارایی های ارز دیجیتال خود را با روشی سخت افزاری تحت نام ذخیره سازی سرد یا cold storage ثبت و نگهداری نمایند. به دلیل آنکه اندوخته های دیجیتال مشتریان با بالاترین سطح امنیتی و به شیو? آفلاین ذخیره می‌شوند، امکان تهاجم هکرها و از دست رفتن سپرده ها وجود ندارد.