سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پل بلاک چین چیست

پل بلاک چین پروتکلی است که دو بلاک چین را به یکدیگر متصل می‌کند تا تعاملات بین آن‌ها صورت گیرد. اگر شما یک بیت کوین دارید اما قصد شرکت در فعالیت دیفای در شبکه اتریوم را دارید، یک پل بلاک چین به شما اجازه می‌دهد تا بدون فروش بیت کوین خود این کار را بکنید. پل‌های بلاک چین برای دستیابی به تعامل‌پذیری در فضای بلاک چین ضروری هستند.

آموزش ارز دیجیتال به صورت غیرحضوری با جدیدترین استراتژی و آپدیت مادام‌العمر از بازارهای مالی بی نهایت سود کنید

مقدمه:

برای درک مفهوم پل بلاک چین، باید در ابتدا درک کنید که بلاک چین چیست. بیت کوین، اتریوم و زنجیره هوشمند BNB برخی از محیط‌های اصلی بلاک چین هستند که همه به پروتکل‌های اجماع مختلف، زبان‌های برنامه‌نویسی و قوانین سیستمی وابسته هستند.

یک پل بلاک چین پروتکلی است که دو بلاک چینی که ازنظر اقتصادی و تکنولوژیکی مجزا هستند را به یکدیگر متصل می‌کند تا بین آن‌ها تعامل انجام شود. این پروتکل‌ها مانند یک پل فیزیکی عمل می‌کنند که دو جزیره را به یکدیگر متصل می‌کنند و هر یک از این بلاک چین ها یک جزیره در نظر گرفته می‌شوند.

بنابراین، پل‌های بلاک چین سبب تعامل‌پذیری می‌شوند، به این معنی که دارایی‌های دیجیتال و دیتای موجود در یک بلاک چین می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. تعامل‌پذیری سنگ بنای اینترنت است: ماشین‌ها در سراسر

ادامه مطلب...

https://modaresanepishtaz.com/bridge-blockchain/