سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا ادمین اینستاگرام شغل پردرآمدی است

یکی از مشاغل جدید و پردرآمدی که در بستر اینستاگرام شکل گرفته و به کسب و کارها و پیج‌های مختلف کمک زیادی می‌کند، ادمینی اینستاگرام است. این شغل به مهارت‌های گوناگونی نیاز دارد و از این رو درآمدی که برای آن در نظر گرفته می‌شود، واقعاً مناسب است. یکی از سوالاتی که اکثر علاقمندان به این شغل مطرح می‌کنند این است که حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟ آیا همه ادمین‌ها به یک اندازه حقوق می‌گیرند یا عوامل مختلفی در تعیین درآمد ادمین نقش دارد؟ که ما در این مقاله تصمیم داریم که به این پرسش‌ها پاسخ دهیم.

در صورتی که شما هم می‌خواهید مهارت‌های مربوط به شغل ادمین اینستاگرام را یاد بگیرید و تمایل دارید از محدوده و میزان درآمد شغل ادمینی پیج اینستاگرام آگاه شوید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

دوره آموزشی اینستاگرام به صورت جامع و کامل

درآمد ادمین اینستاگرام ماهانه چقدر است؟

پیجی که می‌خواهد در آن فعالیت کند، چقدر فالوور واقعی دارد. اگر یک پیج فالوور واقعی زیادی داشته باشد، صاحب پیج حاضر است درآمد بیشتری به ادمین پرداخت کند. پس باید سراغ پیچ‌­هایی بروید و مدیریت آنها را به دست بگیرید که مخاطبان بالاتری دارند. اگر بخواهیم به طور میانگین بگوییم، ادمین پیج اینستاگرام ماهانه چیزی حدود 3 تا 10 میلیون درآمد کسب می‌کند، اما برای این‌که درآمد بالاتری از اینستاگرام توسط ادمین شدن

ادامه مطلب...آیا ادمین اینستاگرام شغل پردرآمدی است