سفارش تبلیغ
صبا ویژن

0-100 احراز هویت در سیف پال

سیف پال اولین کیف پول غیرمتمرکز رمز ارز است که تجربه معاملات Binance را در اپلیکیشن موبایل SafePal انجام می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق DApp معاملاتی بایننس از محصولات و خدمات معاملاتی binance در اپلیکیشن SafePal استفاده کرده و به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

بایننس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی در صنعت، محصولات و خدمات خود را همواره بررسی می‌کند تا تغییرات و پیشرفت‌ها را اساس تحولات 1 استانداردهای انطباقی جهانی شناسایی کند. بر اساس آخرین شرایط خدمات، SafePal به‌منظور افزایش محافظت از کاربران و تأمین محیط امن کریپتو برای همه، تغییرات زیر را در مورد Binance Trading DApp در اپلیکیشن SafePal اعمال می‌کند:

از ساعت 00:00 صبح 12 مه 2022، همه کاربران جدید باید احراز هویت سطح متوسط شوند تا به Binance Trading DApp در اپلیکیشن SafePal شامل واریز رمز ارز ها، معاملات و برداشت‌ها دسترسی پیدا کنند.

از ساعت 00:00 صبح 12 مه 2022، مجوزهای حساب کاربران موجودی که احراز هویت سطح میانی را تکمیل نکرده‌اند، موقتاً به حالت «تنها برداشت» تغییر کرده‌اند و خدمات به برداشت، فسخ سفارش، محل بسته شدن پوزیشن و نقد سازی محدودشده‌اند. زمانی که کاربران احراز هویت سطح میانی را تکمیل کنند، قادر به دستیابی به binance Trading DApp در اپلیکیشن SafePal خواهند بود.

. این تغییرات تنها در مورد Binance Trading DApp در اپلیکیشن

ادامه مطلب...0-100 احراز هویت در سیف پال