سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پس از مرگ چه اتفاقی برای ارزهای دیجیتال میافتد

این موضوع ناخوشایندی است، اما باید هنگام سرمایه‌گذاری در کریپتو برای همه پایان‌های ممکن برنامه داشت.

شما هر مقدار رمز ارزی که داشته باشید، مطمئناً به امنیت آن نیز فکر می‌کنید. آیا در دارایی‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنید که دیگران می‌توانند به‌راحتی آن‌ها را بدزدند؟

اما جنبه دیگری از امنیت کریپتو وجود دارد که همان‌قدر مهم است و اغلب کاربران باتجربه و جدید آن را بررسی می‌کنند. پس از مرگ چه اتفاقی برای ارزهای دیجیتال می‌افتد

شاید به نظر موضوع واضحی باشد اما بر اساس دیتای منتشرشده توسط Glassnode از اواخر سال 2020، برآورد می‌شود که بیش از 10% سرمایه در گردش بیت کوین برای همیشه ازدست‌رفته است. البته، نمی‌توان به‌طورقطع دانست که این کوین‌ها چگونه ازدست‌رفته‌اند، اما می‌توان فرض کرد که حداقل مقداری از آن‌ها به این دلیل از بین رفتند که پس از مرگ آن‌ها اقدامات مناسبی صورت نگرفته است.

آموزش ارز دیجیتال با رویکرد کسب ترید در بازارهای مالی، برای ارتباط بیشتر به لینک مراجعه نمایید

برای اطمینان دریافت ارز دیجیتال پس از مرگ شما چه کاری باید انجام داد؟

پیش از این‌که گام‌های موردنیاز جهت ایجاد امنیت کامل برای دارایی‌ها را بررسی کنیم، درک trade off امنیتی همراه با صحبت درباره محل و نحوه دسترسی به ثروت کریپتوی شما، اهمیت بسیاری دارد.

انتخاب فرد درست برای سپردن دارایی کریپتوی خود به او بیش ازآنچه به نظر می‌رسد پیچیده است. این موضوع تنها به اعتماد مربوط نمی‌شود، بلکه به درک تکنولوژی که آن فرد یا آن گروه از افراد دارند نیز مربوط می‌شود.

برای مثال، باب 5 بیت کوین دارد که قصد دارد در زمان مرگ خود به همسرش آلیس بدهد. بااین‌وجود، آلیس با نحوه

ادامه مطلب...پس از مرگ چه اتفاقی برای ارزهای دیجیتال میافتد