سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گفتگوی ایلان ماسک و مارک کوبان حل کردن مشکل اسپم تویتر با دوج کو

مارک کوبان ستاره Shark Tank روشی برای حل مشکل اسپم توییتر با استفاده از رمز ارز میم دوج کوین ارائه کرده است. ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس بر این باور است که «این ایده بدی نیست». توییتر اخیراً پیشنهاد خرید سهام خود از سوی ماسک را پذیرفته است.

آموزش بازار سرمایه، برای آشنایی بیشتر وارد لینک شوید

خوش‌بینی ایلان ماسک نسبت به ایده مارک کوبان در مورد دوج کوین:

ایلان ماسک در توییتر در مورد نحوه حل مشکل ربات اسپم پلتفرم صحبت کرده است. او قول داده است که مشکل اسپم را حل کند یا در این راه عمر خود را بگذارد. هفته گذشته توییتر پذیرفت که شرکت را با قیمت 44 میلیارد دلار به ماسک بفروشد.

مارک کوبان کارآفرین میلیاردر آمریکایی پیشنهادی در این زمینه مطرح کرد. او ستاره سریال تلویزیونی تجاری «Shark Tank» و مالک تیم NBA Dallas Mavericks است.

کوبان در توییتی که یک‌شنبه صبح منتشر شد، پیشنهاد کرد که همه یک دوج کوین (DOGE) برای پست‌های نامحدود در توییتر اختصاص دهند. اگر فردی پستی را به‌ عنوان اسپم علامت‌گذاری کند و یک انسان آن را تأیید کند، فرد اعلام‌کننده دوج کوین فرد اسپمر را دریافت می‌کند. او بعداً توضیح داد که اسپمرها باید دوج کوین 100 برابر پست کنند. با این‌ وجود، اگر پست اسپم نباشد، فرد علامت گذارنده دوج کوین خود را از دست می‌دهد.

در زمان نوشتن این خبر، توییت کوبان بیش از 9000 لایک دریافت کرده است. بیلی مارکوس یکی از سازندگان دوج کوین گفته است: «از این ایده خوشم آمد» و ماسک پاسخ داده است: «ایده بدی نیست».

بسیاری از حامیان دوج کوین فکر می‌کنند که پیشنهاد کوبان ایده خوبی است و اشاره می‌کنند که

ادامه مطلب...گفتگوی ایلان ماسک و مارک کوبان حل کردن مشکل اسپم تویتر با دوج کو